مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





آخرین موضوعات
یادداشت وارده/ بلندگوی وا...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۲۱
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 807
آماده سازی شهر رباط کریم ...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۱۸
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 553
ترکیب هیئت رئیسه شورای شه...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۱۷
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 531
جزییات سانسورهای نسخه خان...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۱۶
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 456
هشدار شهردار پرند در برخو...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۱۵
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 640
نگران نباشید
انجمن:
آخرین‌ارسال: مرکز مشاوره و روانشناسی پرند
۱۳۹۴/۰۶/۱۴
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 931
تشنج بر سر انتخاب هئیت رئ...
انجمن:
آخرین‌ارسال: پرند پرس
۱۳۹۴/۰۶/۱۴
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 475

جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

کاربران حاضر
حضور 38 کاربر در انجمن
» 4 کاربر عضو | 34 مهمان
Arbuzovnig، BillyBeics، Niknig، VsezaimHow

آمار انجمن
» کاربران: 69,177
» آخرین کاربر: Frankboall
» موضوعات انجمن: 722
» ارسالهای انجمن: 723

آمار کامل

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اگر شبها از خواب می پرید این کارها را انجام دهید:
#1
اگر شبها از خواب می پرید این کارها را انجام دهید:

1) یک رختخواب راحت مهیا کنید . یک بالش ، پتو یا ملحفه ای مناسب ، بسیار تأثیر دارد .  2) مکان استراحت و خواب باید آرام باشد.نور شدید و زننده و صدای بیرونی مانع یک خواب راحت است.  3 ) در طی روز از چُرت زدن اجتناب کنید . هرخوابی که در روز داشته باشید از زمان خواب شبانه خواهد کاست . 4) ورزش منظم روزانه و استنشاق هوای تازه اهمیت دارد ، لیکن اینها را به آخر شب مؤکول نکنید .توصیه می شود که اول غروب کمی ورزش کنید که لزوماً طاقت فرسا نباشد . 5  ) حداقل دو ساعت قبل از به رختخواب رفتن از مصرف هر گونه مواد محرک چون قهوه ، چای ، نوشابه های مختلف و کافئین و کاکائو بپرهیزید .  6) قبل از به رختخواب رفتن از کشیدن سیگار اجتناب نمایید .  7) نظم در خواب بسیار اهمیت دارد، برای این منظور هر شب در ساعت مقرّری به رختخواب بروید و هر روز صبح در ساعت مشخصی از خواب بلند شوید. اصطلاحاً با این کار،ساعت زیستی بدن خود رامنظم می کنید  8) به هوای اینکه کمبود خواب شبانه داشته اید ، در روز بعد تحت عنوان جبران خواب از دست رفته، بیشتر نخوابید . فراموش نکنید که هر روز صبح سر ساعت مقرر بیدار شوید .  9) سعی کنید فقط هنگامی که کاملاً خسته هستید به رختخواب بروید . اگر در عرض 15دقیقه نتوانستید بخوابید ، بلند شوید و کار خسته کننده ای را با علاقه تمام انجام دهید و دوباره به رختخواب برگردید . 10 ) یک یا یا دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب دست کم 10 دقیقه بنشینید و به کارهای روز و فعالیتهای فردای خود ( همراه با ارائه راه حل ها و برنامه ریزی برای آنها ) بیاندیشید . در واقع قبل از خواب،تشویق های ذهنی خویش را پاک نمایید .  11) در بستر و از اتاق خواب فقط برای خواب و آمیزش جنسی استفاده کنید . از فعالیتهایی همچون : نگاه به تلویزیون ، صحبت کردن با تلفن ، بحث کردن با همسر ، مطالعه کردن ، غذا خوردن ،... دررختخواب و موقع خواب ، اجتناب کنید . این فعالیتها باعث می شوند که رختخواب قدرتش را به عنوان محرکی برای خواب از دست بدهد . 12) حداقل 2 ساعت قبل از خواب ، غذای سنگین و مواد غذایی شیرین که ممکن است بدن را تحریک کند، نخورید . هنگامی که به خواب می روید فرآیند های هاضمه بدن کارایی کمتری پیدا کرده و ممکن است موجب سوء هاضمه شود نوشیدن یک لیوان شیر گرم توصیه می شود .  13)سعی کنید قبل از زمان خواب رفتارهایتان تا حد ممکن آرام بخش باشد . یک دوش آب گرم ، یک مطالعه سبک همگی می توانند کمک کننده باشد .


http://parandcc.blogfa.com/post-2834.aspx
پاسخ
سپاس شده توسط


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
تالار گفتگوی شهر پرند (آی‌پرند دات کام) جامعه مجازی ساکنین شهر پرند است، مکانی برای اطلاع رسانی، طرح مشکلات، معرفی امکانات و خواسته‌ها و پیشنهادات پیرامون شهر پرند.
تالار گفتگوی شهر پرند مکانی است برای گفتگو و ارتباط نزدیک شهروندان و میهمانان و دوستداران شهر پرند.

تمامی حقوق تالار گفتگوی شهر پرند محفوظ است

انجمن شهر پرند